2010/03/03

Sare sozialen eraginkortasuna

Egia esan, ez naiz sare sozialen erabiltzailea, ez ditut gustuko. Ez behintzat, ohiko erabilera pertsonalari dagokionez. Norberaren “publizitatea egitea” edo dela iruditzen zait. Ez zait erosoa iruditzen edonork zure bizitza pribatuaren zer nolakoak jakitea. Gainera, uste dut askoz ere hobeagoak eta probetxugarriagoak direla jendearekin aurrez aurre ditugun erlazioak, eta horregatik nahiago dut denbora gehiago nire lagun fisikoekin igarotzea lagun birtualekin baino. Ez nau konbentzitzen.



Baina, alegia, uste dut lanerako herraminta ezin hobea izan daitekeela. Marketing - aren arlotan ohizko iragarbide medioekin alderatuz gero, abantaila ugari eskaintzen dituzte sare sozialek. Baita eremu pertsonalean ere, hau da, zure publizitatea egin nahi izan ezkero (iragartzeko moduko zerbait egitearen kasuan; argazkilaritza, moda …) tresna oso ona da.
Sare sozialetan murgildurik gaudenean, ez gaude publizitateari uko egin nahian. Erlaxaturik gaude, gustura, eta publizitate errezeptore bikainak gara. Zera esan nahi dut, taberna batek edo marka batek gonbidapena luzatu ezkero, baliteke lasai asko baiezkoa ematea, askotan ez baitugu pentsatzen etengabeko publizitatea bidaliko digutela.
Marketing-aren ikuspuntutik duen abantailarik argiena hauxe da; target-arekin zehatz mehatz eman dezakegula. Gure xede taldearekin bete – betean eman dezakegu. Izan ere, hartzaileak gure produktuaren berri izan nahi badu gonbidapena hartu beharko du. Ez dut baztertzen, biharko egunean, marketing medio gisa erabiltzea.
Moda kontuarekiko, uste dut zerbait berritzailea eta eraginkorragoa asmatu artean medio ezin hobea izango dela publizitatea igortzeko. Hortaz, moda kontutik at dagoelakoan nago.

No comments:

Post a Comment