2010/04/27

POST - TEST publiziatarioa

4. Kanpainaren inpaktua neurtuz:

Ondoren, lortutako datuen analisia egingo dut. Esan beharra dago, datuak batzeko astebeteko epea utzi dudala.




 Gogoragarritasuna neurtzen:
Hasierako galderan azkenengo astean zehar ikusitako iragarkiak aipatzeko eskatzen da eta hona hemen gehien gogoratzen diren iragarkien markak (izan ere, inork ez du kanpainaren izenik aipatu, hau galdetzen bazen ere):

o Mixta (2 aldiz aipatua)
o Ford
o Seat
o Danone
o Muebles el paraiso
o Valor
o Ing direct
o Dove
o Voll – dam
o Renfe
o Catalana Occidente
o Loreal
o Eroski

Aipatzekoa da inolako laguntzarik eman gabe inork ez duela IKEA aipatu. Ez honen azkenengo kanpaina ez aurrekorik.

Altzairu edo dekorazio iragarkirik gogoratzen duten galdetuz gero, % 66,7ak oroitzen du baten bat. Hauetatik, % 62,5ak IKEA aipatzen du, %12,5ak Muebles el Paraiso aipatzen du.

Bestetik, soilik bi pertsonek gogoratzen dute aztergai dugun kanpaina. Besteek “Donde caben 2 caben 3” eta “Bienvenido a la republica independiente de tu casa” aurretiko kanpainak gogoratzen dituzte.

Kanpainaren eslogana esanez gero; % 83ak gogoratu egiten du iragarkia. Baina pertsona bakarrak daki zein den zehazki iragarritako produktua. Gainerakoek altzariak eta dekoraziorako produktuak orokorki iragartzen direla esaten du.
Iragarkia nolakoa zen galdetzean denek esaten dute bikote desberdinak agertzen direla.
Hala ere, % 25ak ez du iragarkia inolako markarekin erlazionatzen. Berri ona da markaren batekin erlazionatzen dutenen artean IKEA bakarrik aipatzen dela, hau ona da beste lehiakideekin nahasten ez dutelako eta arin identifikatzen dutelako iragarkia markarekin.


 Gustagarritasuna neurtzen:
Atal honetan, iragarkia hartzaileengan zenbateraino izan den gustukoa jakingo dugu. Garrantzitsua da hau, izan ere, frogatuta dago hobekien gogoratzen diren kanpainak gustukoenak eta desatseginenak ditugunak direla.

Datuen arabera, honako adjektiboekin deskribatzen dute kanpaina: dibertigarria , polita, errealista eta originala, hurrenez hurren. Galdera hau mistoa zen, emandako aukerak polita, errealista, tristea , dibertigarria izanik. Pertsona bakar batek erantsi dio bestelako ezaugarri bat: originala.

Iragarkiaren atalak aztertuko ditugu; musika, pertsonaiak …
Iragarkia ikusi dutenen % 92ak musika gogoratzen du eta hauetako % 64ri nahiko gustatu zaio, %27ak normal antzean hartu du eta %9ak oso gustuko izan du. Beraz, inork ez du esan ez duela gustuko izan. Orokorki gustagarria suertatu den kanpaina dugu aztergai.


Iragarkian ageri ziren pertsonaiak nolakoak iruditzen zaizkien galdetzean; % 78ak dio errealistak direla . Hau galdera mistoa izanik, pertsona batek dio bikotekide denak emakume-gizonak direla eta bestelako bikoteak ere badaudela.
Kanpainaren gustagarritasuna orokorki neurtzerakoan, % 50ak dio normal gustatu zaiola, % 42ak nahiko gustuko izan duela eta %8ari asko gustatu zaio.

Ondorioz, esan dezakegu , orokorrean, jendearen gustukoa izan den kanpaina dela hau. Musika hartzaileen gustukoa izan da, eta pertsonaiak orokorki errealistak suertatu dira.

 Mezuaren ulerkuntza:
Kanpainaren esloganean ageri zaigun leloa, horixe bera da kanpainaren mezua; “Donde cabe uno caben dos”. % 67ak dio mezua guztiz ulertu duela, baina inork ez dio ez duela mezua ulertu. Beraz, mezuaren ulerkuntza egokia da.

 Eranskina

Perfilaren datuak:

ADINA

25-30 bitartean inkestaturiko %62,5a,  10 pertsona
31-40 bitartean inkestaturiko %37,5a,  6 pertsona
41-50 bitartean inkestaturiko %0a.
+ 50  bitartean inkestaturiko %0a.

Lagina 16 pertsonakoa.

SEXUA

Emakumeak    inkestaturiko % 75a, 12 pertsona
Gizonak, inkestaturiko % 25a, 4 pertsona

KONTSUMITZAILEAK

Kontsumitzaileak inkestaturiko % 56a, 29 pertsona
Ez kontsumitzaileak inkestaturiko % 44,8a, 7 pertsona

No comments:

Post a Comment