2010/04/20

POST-test publizitarioa

POST-test publizitarioa

1. Aukeratutako kanpaina :
IKEA. “Donde cabe 1, caben 2”.
Kanpaina hau aukeratzeko arrazoia izugarri gustatu zaidan kanpaina dela da, bai musika bai iragarkia bera ere. Oso emotiboa eta errealista iruditu zait eta jakin nahiko nuke ea jendeak kanpaina honenganako zer nolako iritzia duen.

2. Kanpainaren deskribapena:
Bikotekidearekin bizitzeko garrantzi handiko unea islatu nahi izan du IKEAK, logela konpartitzeko unea, bai bere etxean edo zurean. Zure etxea den “Errepublika Independenteko” txokorik ezkutuena konpartitzeko unea.




Iragarritako produktua, kasu honetan, bikoteetako logelen altzariak dira.

Xede taldea definitzen:Dagoeneko bikotean bizi den populazioa baita oraindik bakoitza bere aldetik bizi denak , denbora gutxi barru elkarrekin bizitzeko helburua dutenak osatzen du gure target-a.

Adina : 25- 50 urte bitartekoa.
Klase soziala: Erdi mailatik gorakoa. Izan ere IKEAK ekoiztutako produktuak nahiko merkeak izan ohi dira.
Esparru demografikoa: Estatu maila.


3. Inkestaren diseinua:

Gure ikerketaren helburu nagusia jendeak IKEAren “ Donde cabe 1 caben 2 ” iragarkia gogoratzen duen edo ez jakitea da. Aldi berean, iragarkia gustukoa duten edo ez ere jakin nahi dugu.

Metodologia: Erabiliko dudan metodologia kuantitatiboa izango da berez, baina aspektu kualitatiboak neurtu nahi ditut. Jakin nahi dut zenbatek osatzen duten kanpaina eta zenbateko kopuruak produktua markarekin erlazionatzen duen. Honekin batera, jakiterik ea kanpaina gustatu zaien eta abar.
Beraz, galdera ireki, itxi eta mistoak erabiliko ditut. Izan ere, jakin nahi dut hartzaileek duten iritzi propioa. Analizatzerako orduan zailagoa da baina lagina txikia denez gero ez da horren korapilatsua izango.
Bukaeran jarriko ditugu perfilaren segmantazioa egiteko galderak, hau da, adina eta sexua, baita IKEAren kontsumitzaile den edo ez.

Inkestak 17 galdera izango ditu, ez da beraz ez oso laburra ezta oso luzea ere.
Posta elektronikoaz gauzatuko dut post-testa. Encuesta facil webgunearen bitartez.
Hona hemen inkestaren link-a:
http://www.encuestafacil.com/RespWeb/Cuestionarios.aspxEID=705307&PGND=0&MSJ=NO#Inicio

INKESTA

1. Zenbat denboraz ikusten duzu telebista egunero ?

 Ez dut telebista ikusten
 0eta 2 ordu bitartean
 2 eta 4 ordu bitartean
 4 ordu baino gehiago

2. Azken aste honetan ikusitako iragarkirik gogoratzen al duzu? Adierazi gogoratzen duzun iragarkiaren marka eta produktua mesedez.
Erantzun irekia

3. Altzari edo dekorazio markaren baten iragarkirik gogoratzen al duzu ?
Erantzun irekia

4. Baiezkoan, esan ahal zeniguke laburki zeintzuk marka gogoratzen dituzun eta nolakoa zen iragarkia ?
Erantzun irekia

5. “Donde cabe 1 caben 2” slogana ezagutzen duzu ?
a)Bai
B)Ez

6. Baiezkoan, gogoratzen duzu zein den iragarritako produktua? Baiezkoan, zein ?
Erantzun irekia

7. Esan ahal zeniguke zein markarekin erlazionatzen duzun?
Erantzun Irekia

8. Esan al diguzu zein adjektibo doakion hobeto “donde cabe uno caben dos ” iragarkiari?
 Polita
 Dibertigarria
 Tristea
 Errealista
Beste bat ________________


9. IKEAren iragarkiren bat gogoratzen al duzu? Zein? Esan ahal zeniguke Zer gogoratzen duzun iragarki honi buruz?
Erantzun irekia

10. Iragarkiaren mezua ulertu duzula uste duzu?
 Oso ondo
 Ondo
 Ez oso ondo
 Ez , batere ez

11. Gogoratzen al duzu iragarkiaren musika?
a)Bai
b)Ez

12. Baiezkoan, gustatu egin zaizu musika?
Asko Gustatu zait
Gustatu zait
Normal gustatu zait
Ez zait gustatu
Ez zait batere gustatu

13.Iragakiaren pertsonaiak, nolakoak direla uste duzu?
Errealistak
Faltsuak
Beste bat __________________


14. Orokorrean, gustatu egin zaizu iragarkia?
Asko
Nahiko
Normal
Gutxi
Oso gutxi

15. IKEAren kontsumitzaile zara?
a)Bai
b)Ez

16. Sexua
a)Gizona
b)Emakumea

17. Adina
25-30
31-40
41-50
50etik gora

*Banaka egin dut ariketa.

No comments:

Post a Comment